Friday, August 14, 2009

SaKiT MenTaL

sekarang ni terlalu "bnyak" org yg sakit mental berada di surronding aku..kat tempat aku kerja pon ad gak..tu lagi la mental..perasan cntik..muka da cm nenek ad ati nk suh puji dia cntk...bila aku blk umah..jumpa lagi org sakit mental ni..yg ni lak klau sakit dia dtg dia akan speaking abis..aku yg xreti speking sgt ni pon kena speaking gk..marah jgn cakap la...hal "kuman" pon nk kecoh..adoila...semak otak aku..
boring2 aku nk gk lepak bilik membe..emm kat bilik tu pon ad gak yg mental...aku xtau la...populasi org yg sakit mental ni da semakin meningkat..aku harap pada pihak yg berkenaan jgn la ambil mudah sja penyakit ni..selain H1N1..penyakit mental ni pon semakin menular di negara kita ini...kalu anda sayang pada negara anda..marilah kita bersama2 membanteras penyakit ini bersama..ini kerna aku da xtahan hidup bersama pesakit2 mental..ya Allah..hindari lah aku dari penyakit ini..berilak aku kekuatan walaupun aku sering di kelilingi pesakit2 yg merbahaya ini..amin...

1 comment:

  1. hahhaha
    kamu pon sakit mental gak beb!!!
    huhuhu
    same la cam aku..
    bermental2 dah kesakitan neh
    haiiissshhh

    ReplyDelete